Administratief medewerk(st)er Aftersales Franstalig

Lijkt het je leuk en interessant om voor een internationale werkgever in de interieur-branche te werken en spreek je naast vloeiend Nederlands ook Frans? Dan is deze vacature perfect voor jou! 

Functieprofiel

Als administratief medewerk(st)er Aftersales ben je verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van klachten, de afwikkeling van klachten en het voorbereiden van creditnota’s ten behoeve van onze Franstalige klanten.

Tot je takenpakket behoren:

  • Het contact onderhouden met klanten en Verkoop over de klachtenafhandeling;
  • Contact houden met de technische medewerkers van Aftersales over de beoordeling van klachten en mogelijke oplossingen;
  • Het opnieuw in nota zetten van artikelen die beschadigd aangeleverd zijn;
  • Het opmaken van aftersalesbonnen voor het versturen van onderdelen;
  • Het controleren van pakbonnen op manco’s, foute leveringen etc. Indien nodig crediteren en opnieuw in bestelling zetten;
  • Het berekenen van retourbonnen voor creditering van de retour gegeven artikelen;
  • Het uitschrijven van retourbonnen;
  • Het helpen voorbereiden van de retoursessie.

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft MBO+ denk- en werkniveau;
  • Heeft 2 tot 3 jaar ervaring in een administratieve (vergelijkbare) functie;
  • Heeft goede kennis van de Nederlandse en Franse taal – zowel mondeling als schriftelijk;
  • Is pro-actief, stressbestendig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Is klantgericht en betrouwbaar;
  • Is minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie! 

Wat bieden wij jou:

  • Een parttime/fulltime contract
  • Internationaal georiënteerde baan
  • Trendy merkproducten
  • Een marktconform salaris
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven
  • Dagelijks verse lunchgerechten
  • Gratis fruit op kantoor
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling
  • Personeelskorting op onze prachtige producten

Over het bedrijf:

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht. 

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is. 

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

Direct solliciteren:


Copy link
Powered by Social Snap