Commercieel secretarieel assistent

Functieprofiel:

De commercieel secretarieel medewerk(st)er assisteert en ondersteunt de commercieel directeur, salesmanager en het vertegenwoordigersteam.

Tot je takenpakket behoren:

  • Bevoegd tot het ter incasso uit handen geven van vorderingen;
  • Het uitvoeren van secretariële en administratieve werkzaamheden zoals telefoonbeheer, correspondentie, agendabeheer, archiveren, notuleren, rapportages opstellen, uitvoeren van tekst- en prijscontroles en vertaalwerkzaamheden voor website, catalogus, mailings ed. inclusief de projectadministratie;
  • Veel uiteenlopende organisatorische taken zoals het boeken van reizen inclusief vervoer, het regelen van accommodaties ed.;
  • Beheren van stofstalen / stalen updates / POS materiaal voor de diverse concepten en landen;
  • Mediabank beheer;
  • Beursvoorbereidingen huisshow / consumentenbeurzen;
  • Verkoop gerelateerde taken zoals directe containers – uitverkoop klanten – exportklanten buiten EU;
  • Versturen van wekelijkse nieuwsbrieven naar alle landen en concepten;
  • Verwerken bezoekrapporten Buitendienst en initiëren opvolging;
  • Samenstelling catalogi, folders, prijslijsten, mailingen;
  • Internationale merkregistratie bij BOIP.

Functie eisen:

  • Nauwkeurig;
  • Goed organisatorisch vermogen;
  • Klantgericht, ondernemend en initiatiefrijk;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Uitstekende computervaardigheden Word/Excel/Powerpoint;
  • Je spreekt vloeiend de Nederlands en Engelse taal en hebt daarnaast een goede beheersing van de Franse taal (in woord en geschrift) (near native kennis van de Franse en Duitse taal is een absolute pré);
  • MBO+ werk- en denkniveau.

Aanbod:

  • Een zeer veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met een prettige werksfeer en een no-nonsense doener cultuur;
  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen;
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern;
  • Een stabiele baan voor langere tijd;
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.

Over het bedrijf:

Habufa is uitgegroeid tot een groep van bedrijven met vestigingen in Nederland (Hapert en Tholen), België, Polen, Indonesië, India, Vietnam en China die meubelen uit alle werelddelen inkopen. Zowel nationaal als internationaal heeft Habufa een stevige marktpositie en is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels voornamelijk in de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Naast de handelsactiviteiten zijn middels een eigen R&D en styling-afdeling nieuwe interieurconcepten gelanceerd zoals Henders & Hazel, Xooon en Happy@Home.
Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie, maar ook aan de inzet van zo’n 350 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

Direct solliciteren:

Uw naam (verplicht)
Uw Email (verplicht)
Upload uw CV (verplicht)
Upload uw motivatiebrief (verplicht)
Hoe heeft u ons gevonden (verplicht)

Copy link
Powered by Social Snap