Internationaal Commercieel Assistent

Functieprofiel:

De commercieel medewerk(st)er assisteert en ondersteunt de internationale salesmanager en de buitendienst accountmanagers en staat ze actief terzijde bij het uitvoeren en uitwerken van uiteenlopende taken.

Tot je takenpakket behoren:

  • Het uitvoeren van secretariële en administratieve werkzaamheden zoals telefoonbeheer, correspondentie, agendabeheer, archiveren, notuleren, rapportages opstellen, uitvoeren van tekst- en prijscontroles en vertaalwerkzaamheden voor website, catalogus, mailings ed. inclusief de projectadministratie; 
  • Veel uiteenlopende organisatorische taken zoals reizen en accommodaties regelen;
  • Beheren stofstalen / stalen updates / POS materiaal voor de diverse concepten en landen;
  • Mediabank beheer;
  • Beursvoorbereidingen huisshow / consumentenbeurzen;
  • Verkoop gerelateerde taken zoals: – directe containers – uitverkoop-klanten – exportklanten buiten EU;
  • Versturen van wekelijkse nieuwsbrieven naar alle landen en concepten;
  • Verwerken bezoekrapporten Buitendienst en initiëren opvolging;
  • Samenstelling catalogi, folders, prijslijsten, mailingen;
  • Internationale merkregistratie bij BOIP;
  • Gastvrouw tijdens de internationale huisshows;
  • Het voorbereiden, notuleren en uitwerken van presentaties en commerciële teamvergaderingen;
  • Verzorgen van rapportages en overzichten.

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft uitstekende kennis van de Engelse en Duitse taal;
  • Heeft HBO denk- en werkniveau;
  • Heeft ervaring in een vergelijkbare commerciële/office functie;
  • Heeft goede computerkennis waaronder Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
  • Is proactief en stressbestendig;
  • Is klantgericht en communicatief sterk;
  • Heeft goed organisatorisch vermogen;
  • Is initiatiefrijk en betrouwbaar.

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!

Wat bieden wij jou:

  • Een contract van 32 uur per week
  • Internationaal georiënteerde baan
  • Trendy merkproducten
  • Een marktconform salaris
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven
  • Dagelijks verse lunchgerechten
  • Gratis fruit op kantoor
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling
  • Personeelskorting op onze prachtige producten

Over het bedrijf:

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

Direct solliciteren:


Copy link
Powered by Social Snap