Teamleider Goederenafgifte

Functieprofiel:

Als teamleider Goederenafgifte organiseer en optimaliseer je de dagelijkse gang van zaken voor de afdeling goederenafgifte, je bent verantwoordelijk voor een tijdige en correcte goederenafgifte cq belading van de vrachtauto’s, zodat er volgens planning uitgeleverd kan worden. Je begeleidt zo’n 60 magazijnmedewerkers bij hun werkzaamheden voor het orderpicken van de artikelen en het laden van de vrachtwagens. Jij zorgt ervoor dat jouw team optimaal presteert en de veiligheidsregels juist naleeft. Continu zoek je naar manieren om diverse activiteiten en processen te verbeteren en je team zo optimaal mogelijk te laten werken. Je houdt functioneringsgesprekken, werkt actief aan de ontwikkeling van je mensen, weet wat je moet doen bij ziekte en aanname van nieuwe teamleden en hun inwerkperiode.

Tot je takenpakket behoren:

  • Het opstellen van rij-opdrachten o.b.v. picklijsten, heeft hierover intensief contact met afdeling planning;
  • Het inplannen en aansturen van personeel;
  • Zorgdragen voor correcte vrachtpapieren; controleren voor vertrek en wagens afsluiten;
  • Klaarzetten van goederen die door klant worden afgehaald;
  • Bewaken van de goederenafgifte; signaleren van eventuele voorraadtekorten en andere voorkomende problemen: informeren en overleggen met Hoofd Magazijn; 
  • Leidinggeven aan medewerkers goederenafgifte en rangeerder en controleren van de afwezigheidsregistratie;
  • Het in samenwerking met Hoofd Magazijn analyseren van het logistieke proces; knelpunten signaleren, en het na overleg implementeren van oplossingen en verbeteringen;
  • Het coördineren/uitvoeren van projecten, voortvloeiend uit investeringen of veranderingen;
  • Verantwoordelijk voor het inzetten van de veeg/schropmachine;
  • Verantwoordelijk voor het inzetten en begeleiden van uitzendkrachten.

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft bij voorkeur een mbo-opleiding afgerond in de richting van logistiek of supply chain management;
  • Heeft 1-2 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Is een echte people manager en doet je werk met plezier, ook onder de meest uitdagende en stressvolle omstandigheden;
  • Kan werken met Microsoft Office-programma’s word/excel;
  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Heeft verantwoordelijkheidsgevoel, weet om te gaan met bepaalde procedures en regels en zorgt dat je teamleden deze naleven.

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!

Wat bieden wij jou:

  • Een fulltime contract
  • Internationaal georiënteerde baan
  • Trendy merkproducten
  • Een marktconform salaris
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven
  • Dagelijks verse lunchgerechten
  • Gratis fruit op kantoor
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling
  • Personeelskorting op onze prachtige producten

Over het bedrijf:

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

Direct solliciteren:


Copy link
Powered by Social Snap