Webshop beheerder/coördinator COCO Maison

Functieprofiel

Onze woonaccessoires worden voornamelijk verkocht bij winkels in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Een webshop is een belangrijk onderdeel om de omni-channel strategie voort te zetten. De meeste consumenten kennen het merk vooral van in de winkels, maar nog niet voldoende via online. Jij gaat daar verandering in brengen! Je krijgt de unieke kans om de e-commerce activiteiten voor ons merk verder op te bouwen. Je bent verantwoordelijk voor de branding van ons merk d.m.v. uiteenlopende online activiteiten en de internationale B2C-webshops.

Tot je takenpakket behoren:

  • Bepalen, uitvoeren en bewaken van de online strategie (in de breedste zin van het woord);
  • Mede bepalen en behalen van de vastgestelde KPI’s;
  • Je bent verantwoordelijk voor het briefen en aansturen van de bureaus (online marketingbureau en ontwikkelaar);
  • Je bent in staat om online (advertentie) campagnes op te zetten en te optimaliseren;
  • Je zorgt voor het briefen en coördineren van de benodigde content (in de breedste zin van het woord) en vertalingen;
  • Tevens ben je verantwoordelijk voor de prestaties en het (content)beheer van de webshops;
  • Ook het monitoren van, en periodiek rapporteren over de resultaten;
  • Initiëren en onderhouden van online marketingactiviteiten in samenwerking met de conceptmanager en de e-commerce manager.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Analytisch sterk;
  • Kritisch en alert om continue te streven naar verbetering en de beste resultaten;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als webshop coördinator, of een vergelijkbare functie, binnen de retail branche;
  • Ervaring met / kennis van CMS;
  • Goede kennis van Google Analytics, Google Adwords, Google Shopping;
  • Kennis van Google Tag manager is een pré;
  • Je bent commercieel, proactief en communicatief vaardig;
  • Ervaring met het coördineren van online- en/of e-commerce projecten in samenwerking met bureaus;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift (Duits of Frans is een pré);
  • Je bent flexibel, je komt te werken in een dynamische organisatie.

Aanbod

  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen;
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern;
  • Een stabiele baan voor langere tijd;
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.

Over het bedrijf

Habufa is uitgegroeid tot een groep van bedrijven met vestigingen in Nederland (Hapert en Tholen), België, Polen, Indonesië, India, Vietnam en China die meubelen uit alle werelddelen inkopen. Zowel nationaal als internationaal heeft Habufa een stevige marktpositie en is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels voornamelijk in de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Naast de handelsactiviteiten zijn middels een eigen R&D en styling-afdeling nieuwe interieurconcepten gelanceerd zoals Henders & Hazel, Xooon en Happy@Home.
Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie, maar ook aan de inzet van zo’n 350 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

Direct Solliciteren

Uw naam (verplicht)
Uw Email (verplicht)
Upload uw CV (verplicht)
Upload uw motivatiebrief (verplicht)
Hoe heeft u ons gevonden (verplicht)

Copy link
Powered by Social Snap