Administratief Medewerker Aftersales (Duitstalig)

De Administratief Medewerker Aftersales is verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van klachten en de afwikkeling van klachten, alsmede het voorbereiden van creditnota’s.

Functieprofiel:

Specifieke taken behorende tot de functie zijn onder andere

  • Het contact onderhouden met klanten en Verkoop over de klachtenafhandeling.
  • Contact met de technische medewerkers van Aftersales over beoordeling van klachten en mogelijke oplossingen.
  • Het opnieuw in nota zetten van artikelen die beschadigd aangeleverd zijn.
  • Uitvoeren van administratief ondersteunende werkzaamheden in de breedste zin van het woord.
  • Het opmaken van aftersalesbonnen voor het versturen van onderdelen.
  • Het controleren van pakbonnen op manco’s, foute leveringen etc. Indien nodig crediteren en opnieuw in bestelling zetten.
  • Het berekenen van retourbonnen voor creditering van de retour gegeven artikelen.
  • Het uitschrijven van retourbonnen.
  • Medevoorbereiding retourensessie.
Functie-eisen:
  • U beschikt over een MBO werk- en denkniveau.
  • Meerdere jaren werkervaring.
  • Beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift (native) is een vereiste.
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
Aanbod:

Honorering en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte van de functie.

Habufa is uitgegroeid tot een groep van bedrijven met vestigingen in Nederland (Hapert en Tholen), België, Polen, Indonesië, India, Vietnam en China die meubelen uit alle werelddelen inkopen. Zowel nationaal als internationaal heeft Habufa een stevige marktpositie en is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels voornamelijk in de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Naast de handelsactiviteiten zijn middels een eigen R&D en styling-afdeling nieuwe interieurconcepten gelanceerd zoals Henders & Hazel, Xooon en Happy@Home.
Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie, maar ook aan de inzet van zo’n 350 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

Direct solliciteren

Uw naam (verplicht)
Uw Email (verplicht)
Upload uw CV (verplicht)
Upload uw motivatiebrief (verplicht)