Marketing Communicatie Support – NIEUWE MEDIA

De Marketing Support ondersteunt en bewaakt de marketing en communicatie activiteiten van het concept XOOON en Happy@Home. Hij geeft uitvoering & ondersteuning aan diverse online marketing activiteiten en zorgt voor de uitvoering van de nieuwe media-strategie.

Specifieke opdrachten voortvloeiend uit genoemde omschrijving:
  • Juistheid en actualiteit van alle website content
  • Juistheid en actualiteit van het Narrow Casting systeem in samenwerking met externe dienstverlener
  • Rapportage Website statistieken
  • Produceren van diverse presentaties (Powerpoint/Prezi)
  • Produceren en versturen van de digitale nieuwsbrieven
  • Volgen/reageren op social media ontwikkelingen in zoverre het merkt betreft
  • Actualiseren van social media, zoals Pinterest, Instagram, Facebook etc.
  • Offline folders op online platformen onderhouden
  • nieuwe initiatieven / ideeën ter verbetering van de online presence, bespreekbaar maken bij het conceptmanagement
  • nauwe samenwerking met marketing-communicatie Henders & Hazel voor de online-vertaling van de marketing-strategie
Functie-eisen:
  • Organiserend en ondernemend vermogen
  • Klantgericht en oplossingsgericht
  • Creatief en innovatief in het vakgebied
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Talenkennis: Nederlands, Duits, Frans een belangrijke pré
  • Stressbestendig
Aanbod:

Honorering en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte van de functie.

Habufa is uitgegroeid tot een groep van bedrijven met vestigingen in Nederland (Hapert en Tholen), België, Polen, Indonesië, India, Vietnam en China die meubelen uit alle werelddelen inkopen. Zowel nationaal als internationaal heeft Habufa een stevige marktpositie en is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels voornamelijk in de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Naast de handelsactiviteiten zijn middels een eigen R&D en styling-afdeling nieuwe interieurconcepten gelanceerd zoals Henders & Hazel, Xooon en Happy@Home.
Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie, maar ook aan de inzet van zo’n 350 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

Direct solliciteren

Uw naam (verplicht)
Uw Email (verplicht)
Upload uw CV (verplicht)
Upload uw motivatiebrief (verplicht)